W naszej drogerii sprzedajemy wyłącznie nowe, pozbawione wad produkty. W przypadku ich wystąpienia masz prawo do reklamacji. Możesz złożyć ją pisemnie na adres naszej firmy (Skiera Cosmetics BV, Koperwerf 27, 2544EM Haga) albo drogą elektroniczną (e-mail: [email protected]).

W reklamacji należy zawrzeć następujące informacje:

  • opis wady produktu;
  • okoliczności oraz datę wystąpienia wady;
  • dane osoby składającej reklamację;
  • żądania w związku z wadą zakupionego produktu.

Ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu maksymalnie 14 dni od jej złożenia i poinformujemy Cię o tym.

Czy mogę zwrócić produkt? Tak. W przypadku zakupów przez Internet każdy klient ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Zobowiązany jest w takiej sytuacji do odesłania zakupionych produktów na powyższy adres (w terminie kolejnych 14 dni).

group_work Zgoda na pliki cookie